سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقدمه

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 88/9/6:: 12:56 عصر

 سلام
همه ساله تعداد زیادی از دانشجویان جهت راهیابی به دروه های دکتری تخصصی در دانشگاه های سراسر کشور و یا دانشجویان پذیرفته شده در دوره دکترا که دارای نمره زبان مشروط می باشند مقید به گذراندن امتحانات زبان انگلیسی پیشرفته از قبیل TOEFEL,IELTS,TOLIMO,MCHE و یا آزمون های ورودی دانشگاه های تربیت مدرس، تهران، اصفهان و... می باشند.
یکی از معتبرترین این آزمون ها که در تمامی دانشگاه ها در سطح کشور نمره 50 به بالای آن جهت ورود به دروه دکتری قابل قبول می باشد و توسط اداره کل بورس و دانشجویان خارج وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری بر گزار می گردد آزمون MCHE می باشد.
با توجه به اینکه برای این آزمون منابع خاص و مشخصی وجود ندارد اکثر شرکت کنندگان برای اولین بار از موفقیت چشمگیری برخوردار نمی شوند. اما اگر با این آزمون آشنائی داشته باشید متوجه شده­اید که متن های درک مطلب و  شنیداری اغلب عینا تکراری هستند. و  سوالات مربوط به بخش گرامر نیز تا حد زیادی تکراری هستند .همین امر ما را بر آن داشته که تصمیم به جمع آوری متن ها با صرف وقت و هزینه بسیار کنیم تا در صورت درخواست در اختیار علاقمندان قرار گیرد.
امتحان­های دوره گذشته این ازمون نشان داده که متن های درک مطلب آزمون  اغلب از بین حدود 75 (15 سری، هر سری شامل 5 درک مطلب) که گرداوری شده می باشند و همچنین دوره های شنیداری نیز از بین مجموعه شنیداری جمع آوری شده می باشد.و سوالات بخش گرامر نیز تا حد زیادی از بین مجموعه گرد آوری شده می باشد.





بازدید امروز: 6 ، بازدید دیروز: 28 ، کل بازدیدها: 669725
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ