سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام زمان ثبت نام و برگزاری آزمون (MSRT(MCHE در شهریور ماه 89

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 89/3/30:: 10:16 عصر

سلام دوستان عزیز
تاریخ برگزاری آزمون (MSRT(MCHE در شهریور ماه 89 اعلام شد. این آزمون در روز جمعه مورخ 26/6/89 برگزار خواهد شد.همچنین تاریخ ثبت نام به احتمال زیاد اوایل مرداد ماه خواهد بود.
اطلاعات تکمیلی و محل های برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد ولی به احتمال زیاد آزمون در شهرهای تهران،شیراز،تبریز،ارومیه،زاهدان، همدان،بابلسر و اهواز برگزارخواهد شد.

دوستان عزیز با مطالعه بسته ما شامل کلیه سوالات ادوار گذشته و منابع جدید آزمون (MSRT(MCHE راه قبولی خود در این آزمون را هموار کرده اید.در آخرین آزمون برگزار شده یعنی در آزمون 21 خرداد ماه تهران هر چهار درک مطلب و بخش گرامر طرح شده در آزمون به طور کامل و عیناً  در بسته ما وجود داشته است، همچنین در بخش شنیداری نیز، آزمون 21 اسفند صبح تهران به طور کامل تکرار شده است. دوستانی که قصد شرکت در آزمون شهریور ماه و یا آزمونهای آینده (MSRT(MCHE را دارید با تهیه بسته کامل و جامع ما شامل سوالات ادوار گذشته و منابع واقعی و جدید آزمون (MSRT(MCHE موفقیت خود در این آزمون را تضمین کنید. عزیزانی که در آزمون تیر ماه شرکت دارید شما نیز هنوز فرصت کافی برای مطالعه بسته ما و موفقیت در آزمون را دارید. با ما تماس بگیرید. 

اکثر افرادی که بسته آموزشی ما شامل سوالات ادوار گذشته و منابع واقعی آزمون (MSRT(MCHE را مطالعه نموده اند،موفق بوده اند. در حقیقت مطالعه بسته ما راه قبولی ایشان را هموار نموده است.

برای آشنایی بیشتر با بسته ما شامل سوالات ادوار گذشته و بانک سوالات(منابع جدید اضافه شده) به لینک زیر از همین بلاگ مراجعه فرمایید:
http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش بسته ها،می توانید با ما از طرق زیر تماس حاصل فرمایید: 
شماره تماس با ما: 09381339002 ، دشتی
پست الکترونیک:
md.dashti@yahoo.com

به روزترین،دقیق ترین و کاملترین سوالات ادوار گذشته (MCHE (MSRT را از ما تهیه فرمایید.
همچنین می توانید آخرین اخبار و اطلاعات در رابطه با آزمون (MSRT (MCHE را از این وبلاگ دریافت نمایید.






بازدید امروز: 7 ، بازدید دیروز: 18 ، کل بازدیدها: 669366
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ