سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آمادگی آزمون های (MSRT(MCHE شهریور و مهر ماه 89

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 89/6/5:: 9:17 صبح

با سلام
دوستان عزیز نا امید نشوید، هنوز جهت آمادگی برای آزمون های 26 شهریور ماه و 8 مهر ماه و قبولی در این آزمون ها فرصت بسیار خوبی در اختیار دارید.با مطالعه بسته آموزشی کامل و جامع ما(بسته فراتر از 60) شامل سوالات ادوار گذشته و بانک سوالات سال 89 (جدید ترین بانک سوالات مورد استفاده در آزمون های اخیر ) در فرصت باقی مانده می توانید بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید.


دوستان عزیز به خاطر داشته باشید که
در آزمون 17 تیر ماه نیز مانند آزمون های قبلی در بخش شنیداری هر 30 سوال،در بخش گرامر هر 30 سوال و در بخش درک مطلب هر 4 درک مطلب آزمون در بسته کامل و جامع ما(بسته فراتر از 60) شامل سوالات ادوار گذشته و منابع جدید آزمون (MSRT(MCHE وجود داشته است.یعنی دوستانی که بسته ما را مطالعه کرده اند در این آزمون با سوالات 100 درصد تکراری در هر سه بخش مواجه شده اند.دوستان عزیز در آزمون 10 اردیبهشت ماه یعنی قبل از اضافه شدن منابع جدید 40 سوال از 100 سوال آزمون به طور کامل و عینی در بسته ما وجود داشته است(بخش شنیداری به طور کامل)،پس از اضافه شدن منابع جدید به بسته ما (به خاطر داشته باشید که ما همواره بسته خود را مطابق با آخرین تغییرات به روز می کنیم) در آزمون 21 خرداد ماه تهران،آزمون 3 تیر ماه اصفهان و آزمون 17 تیر ماه تهران و سایر شهرستان ها هر 100 سوال آزمون و در هر سه بخش شنیداری،گرامر و درک مطلب به طور کامل و عینی در بسته ما وجود داشته است، بدین معنا که دوستانی که بسته های ما را مطالعه کرده اند در آزمون خود با سوالات 100 درصد تکراری مواجه شده اند.

دوستان عزیزی که قصد شرکت در آزمون های آینده (MSRT(MCHE را دارید با تهیه بسته کامل و جامع ما شامل سوالات ادوار گذشته و منابع واقعی و جدید آزمون (MSRT(MCHE موفقیت خود در این آزمون را تضمین کرده اید. ما این را به شما قول می دهیم.

 دوستان عزیز اکثر افرادی که بسته آموزشی ما شامل سوالات واقعی ادوار گذشته را مطالعه نموده اند،موفق بوده اند. در حقیقت مطالعه بسته ما راه قبولی ایشان را هموار نموده است.

برای آشنایی بیشتر با بسته فراتر از 60 ما شامل سوالات ادوار گذشته و بانک سوالات(منابع جدید اضافه شده) به لینک زیر از همین بلاگ مراجعه فرمایید:
  http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm      

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش بسته آموزشی فراتر از 60،می توانید با ما از طرق زیر تماس حاصل فرمایید: 
شماره تماس با ما: 09381339002 ، دشتی
پست الکترونیک:
md.dashti@yahoo.com


به روزترین،دقیق ترین و کاملترین سوالات ادوار گذشته (MCHE (MSRT را از ما تهیه فرمایید.
همچنین می توانید آخرین اخبار و اطلاعات در رابطه با آزمون (MSRT (MCHE را از این وبلاگ دریافت نمایید.





بازدید امروز: 14 ، بازدید دیروز: 4 ، کل بازدیدها: 668996
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ