سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدیه ویژه برای دوستانی که تا کنون از ما خرید کرده اند

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 88/11/9:: 10:38 عصر

با سلام

دوستان عزیز از آن جا که ما همواره به دنبال به روز کردن و کاراتر کردن منابع خود در رابطه با آزمون MCHE بوده و هستیم و با توجه به این که برای مشتریان خود ارزش و احترام قائل هستیم و پس از خرید مجموعه نیز آن ها را تنها نخواهیم گذاشت و رسالت خود می دانیم که همواره خدمات پس از فروش را جزئی جدا نشدنی از کار خود بدانیم. لذا در این راستا و در راستای حمایت از مشتریان عزیزی که به ما اعتماد کرده اند و این مجموعه را خریداری کرده اند. اکنون داغ ترین مجموعه از تست های گرامر که تا حد بسیار زیادی می تواند در بخش گرامر نیز به دوستان کمک کند و در موفقیت هرچه بیشتر و کسب نمرات بالا تر از 65 به آن ها کمک نماید را به عنوان هدیه در اختیار آن ها می گذاریم. با اضافه شدن این مجموعه گرامر، بسته با ارزش ما که در بخش شنیداری و درک مطلب بدون هیچ کم و کاستی بود و البته در بخش گرامر هم بسیار کمک کننده بود، اکنون در این بخش نیز تا حد بسیار زیادی غنی تر شده است.

دوستانی که تا کنون از ما خرید کرده اند فقط کافی است به ما به آدرس md.dashti@yahoo.com میل بزنند و عنوان میل خود بنویسند: < هدیه،گرامر>و در متن میل خود نیز نام و نام خانوادگی خودشون رو بنویسند تا در اسرع وقت این سوالات داغه داغه داغ رو در اختیارشون قرار دهیم.

 دوستان عزیزی هم که تا کنون از ما خرید نکرده اند و قصد شرکت در آزمون MCHE  را دارند، هنوز فرصت باقیست. برگزاری آزمون اصفهان در اسفند ماه و ثبت نام آزمون تهران و دیگر شهرستان ها در بهمن ماه (که  آزمون آن در اسفند ماه برگزار می گردد) این امکان را فراهم کرده است تا دوستان وقت کافی را برای مطالعه بسته کامل آموزشی ما داشته باشند .این بسته شامل سوالات ادوار گذشته آزمون MCHE می باشد و با این کیفیت و جامعی و قیمت هیچ جا نمی تونید اونو پیدا کنید،  کسانی که بسته آموزشی ما شامل سوالات ادوار گذشته  و نمونه سوالات واقعی رو مطالعه کرده اند در آزمون موفق بوده اند در حقیقت منابع ما راه موفقیت در این آزمون را هموار کرده است.

برای دریافت اطلاعات تفصیلی و خرید این بسته با ما به آدرس میل md.dashti@yahoo.com  و یا شماره همراه 09381339002 ، دشتی تماس بگیرید. لینک توضیح در مورد این مجموعه :

http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm  





بازدید امروز: 35 ، بازدید دیروز: 35 ، کل بازدیدها: 669581
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ