سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخ و مکان برگزاری آزمون MCHE اسفند ماه اصفهان

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 88/11/27:: 12:42 عصر

با سلام
دوستان عزیزی که در تاریخ 24 دی ماه در آزمون اصفهان ثبت نام کرده اند. تاریخ و محل برگزاری آزمون اعلام شده است،که ما هم برای اطلاع شما ذیلا آورده ایم.
این آزمون در روز پنج شنبه مورخ 13 اسفندماه در محل دانشگاه اصفهان ساختمان شهید بهشتی برگزار میشه. ساعت دریافت کارت 7.30 صبح اعلام شده و معمولا امتحان راس ساعت 9 صبح شروع میشه.
به امید موفقیت همه عزیزانی که در این آزمون شرکت نموده اند.

 دوستان عزیزی که در این آزمون شرکت کرده اند، هر چند از الان فرصت خوبی برای مطالعه بسته کامل ما دارند، اما در صورتی که احساس می کنند وقت کافی برای مطالعه این بسته ندارند، برای اطلاع بیشتر در مورد بسته های وِیژه و تهیه آن ها ،که مخصوص این آزمون هستند، با ما تماس بگیرند.
شماره تماس 09381339002
پست الکترونیکی: md.dashti@yahoo.com
دوستان عزیزی که در آزمون اصفهان شرکت کرده اید ناامید نشوید هنوز فرصت باقیست با مطالعه بسته های ویژه ما در مدت کوتاهی احتمال قبولی خود را تاحد بسیار بسیار زیادی افزایش دهید برای اطلاعات بیشتر در مورد بسته های ویژه با ما تماس بگیرید.ا

 و برای دوستان عزیزی که قصد شرکت در آزمون های آتی در تهران و سایر شهرستان ها را دارند،با مطالعه بسته کامل ما شامل سوالات ادوار گذشته و منابع واقعی این آزمون،راه قبولی خودتون رو هموارکرده اید. کسانی که بسته آموزشی ما شامل سوالات ادوار گذشته رو مطالعه کرده اند در آزمون موفق بوده اند در حقیقت منابع ما راه موفقیت در این آزمون را هموار کرده است. برای آشنایی کامل با این بسته و قیمت آن با ما تماس بگیرید. و یا به لینک زیر مراجعه کنید:
http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm
شماره تماس:09381339002
ایمیل:
md.dashti@yahoo.com
لینک توضیح در مورد بسته های آموزشی این آزمون

http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm





بازدید امروز: 49 ، بازدید دیروز: 51 ، کل بازدیدها: 669646
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ