سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام زمان ثبت نام و برگزاری آزمون (MCHE (MSRT در سال 89

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 89/1/16:: 1:53 عصر

 

با سلام
دوستان عزیز تاریخ ثبت نام و برگزاری اولین و دومین آزمون (MCHE (MSRT در سال 89 اعلام شد.
 اولین آزمون (MCHE (MSRT در سال 89 در روز جمعه مورخ 10/2/89 برگزار خواهد شد و ثبت نام این آزمون نیز از روز یکشنبه مورخ 22/1/89 ساعت 10 صبح آغاز می گردد. شایان ذکر است که این آزمون به طور همزمان در تهران،اهواز،بابلسر،همدان،مشهد،شیراز،ارومیه،تبریز و زاهدان برگزار می گردد. همچنین آزمون بعدی (MCHE (MSRT نیز در تاریخ 21/3/ 89 فقط در تهران برگزار می گردد.ضمن این که زمان ثبت نام در آزمون 21 خرداد ماه نیز همزمان با ثبت نام برای آزمون اردیبهشت ماه یعنی از تاریخ 22/1/89 می باشد.
لینک خبر:
http://www.iranscholarship.msrt.ir/news/113--msrtmche
تذکر: دوستان عزیزی که تصمیم دارند در آزمون 21 خرداد ماه تهران شرکت کنند توجه داشته باشند که مهلت ثبت نام همزمان با آزمون اردیبهشت ماه می باشد یعنی از تاریخ 22/1 تا 1/2 فرصت ثبت نام در این آزمون را دارند.

دوستان عزیز می توانند آخرین و جدیدترین اخبار در مورد آزمون  (MCHE (MSRT را از این وبلاگ دریافت کنند هچنین دوستان عزیزی که قصد شرکت در آزمون (MSRT (MCHE  را دارید بسته های آمادگی آزمون MCHE که شامل سوالات کامل و جامع ادوار گذشته این آزمون می باشد تا حد بسیار بسیار زیادی راه شما را برای موفقیت در این آزمون هموار می کند. اغلب کسانی که بسته های آموزشی ما شامل سوالات ادوار گذشته را مطالعه کرده اند در این آزمون موفق بوده اند.دوستان عزیز فرصت را از دست ندهید تا آزمون 10 اردیبهشت  و 21 خرداد فرصت کافی برای مطالعه بسته آموزشی ما شامل سوالات واقعی ادوار گذشته آزمون (MCHE (MSRT را دارید.برای آشنایی با بسته های آموزشی ما به لینک زیر مراجعه فرمایید:
لینک معرفی بسته های آموزشی شامل سوالات ادوار گذشته:
http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش بسته ها،می توانید با ما از طرق زیر تماس حاصل فرمایید: 
شماره تماس با ما: 09381339002 ، دشتی
پست الکترونیک:
md.dashti@yahoo.com





بازدید امروز: 7 ، بازدید دیروز: 53 ، کل بازدیدها: 669419
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ