سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تایید کارنامه آزمون 21/12 تهران و اعلام نتایج آزمون 13/12 اصفهان

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 89/1/9:: 12:20 صبح

 

با سلام
طبق اعلام سایت مرکز آزمون زبان کلیه دوستان عزیزی که در آزمون 21/12/88 شرکت نموده و در تاریخ 27/12/88 کارنامه آن ها صادر شده است می توانند برای تایید کارنامه خود از تاریخ 16/1/89 ، ساعت 10 صبح به بعد به مرکز زبان های خارجی وزارت علوم طبقه سوم، اتاق 303 مراجعه فرمایند.
لینک خبر:  
http://msrt-exam.msrt.ir/loginpage.rose 

همچنین دوستان عزیزی که در آزمون 13/12/88 اصفهان شرکت نموده اند می توانند جهت اطلاع از نتایج آزمون خود به لینک زیر مراجعه فرمایند.
لینک اعلام نتایج آزمون 13/12/88 اصفهان:
http://www.iranscholarship.msrt.ir/exams-news/exams-results/108-mche-test-13-12-88

دوستان عزیزی که قصد شرکت در آزمون های(MSRT (MCHE آینده را دارید بسته های آمادگی آزمون MCHE که شامل سوالات کامل و جامع ادوار گذشته این آزمون می باشد تا حد بسیار بسیار زیادی راه شما را برای موفقیت در این آزمون هموار می کند. اغلب کسانی که بسته های آموزشی ما شامل سوالات ادوار گذشته را مطالعه کرده اند در این آزمون موفق بوده اند. برای آشنایی با بسته های آموزشی ما و همچنین برای بهره مند شدن از تخفیف ها و هدایای نوروزی استثنایی ما به لینک های زیر مراجعه فرمایید:
لینک معرفی بسته های آموزشی:
http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm
لینک توضیح در مورد تخفیف و هدایای استثنایی نوروزی(پست قبلی):
http://mchetest.parsiblog.com/1365590.htm

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش بسته ها،می توانید با ما از طرق زیر تماس حاصل فرمایید: 
شماره تماس با ما: 09381339002 ، دشتی
پست الکترونیک:
md.dashti@yahoo.com


هدیه آزمون اسفند ماه اصفهان به دوستانی که از ما خرید نموده اند

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 88/12/15:: 7:50 عصر

با سلام
دوستان عزیزی که تا کنون از ما خرید نموده اند سوالات آزمون 13 اسفند اصفهان هدیه ما به شما.
کلیه دوستانی که تا کنون از ما خرید نموده اند،برای دریافت سوالات آزمون 13 اسفند اصفهان یک میل با عنوان هدیه - اصفهان برای ما ارسال کنند تا سوالات این آزمون رو به عنوان هدیه برای ایشان ارسال کنیم.

دوستان عزیزی که قصد شرکت در آزمون های آینده MCHE رو دارید،بسته های آموزشی ما راه شما رو برای قبولی در آزمون  MCHE هموار می کند. برای آشنایی و خرید بسته های آموزشی ما شامل به روزترین سوالات ادوار گذشته آزمون MCHE به لینک زیر مراجعه فرمایید.

http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm
شماره تماس: 09381339002، دشتی
پست الکترونیک:md.dashti@yahoo.com
به امید موفقیت و قبولی شما


آزمون 21 اسفند تهران

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 88/12/4:: 6:21 عصر

با سلام
دوستان عزیزی که در آزمون 21 اسفندماه تهران  شرکت دارید، نا امید نشوید هنوز فرصت باقی است.در فرصت باقی مانده، ما به شما سفارش مجموعه شماره یک و یا یکی از مجموعه های شماره  2 یا 3 از مجموعه سوالات ادوار گذشته آزمون MCHE رو پیشنهاد می کنیم.با مطالعه این بسته در مدت زمان باقی مانده تا آزمون تا حد زیادی شانس قبولی خودتون رو افزایش می دهید.  در ضمن تحویل این مجموعه ها فوری می باشد. برای آشنایی با بسته های آموزشی ما به لینک زیر مراجعه فرمایید.

http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm

و برای توضیحات بیشتر و سفارش بسته ها با ما با شماره 09381339002،دشتی تماس حاصل فرمایید و یا به آدرس md.dashti@yahoo.com به ما میل بزنید.
به امید موفقیت و قبولی شما
 


تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون MCHE اسفند ماه تهران

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 88/12/2:: 2:33 عصر

با سلام

دوستان عزیز تاریخ ثبت نام آزمون MCHE اسفندماه اعلام شد.
ثبت نام این آزمون از تاریخ سوم اسفند ماه انجام خواهد شد و فقط به صورت اینترنتی خواهد بود. تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه 21/12می باشد. در ضمن این آزمون فقط در تهران و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می گردد.
لینک خبر: 
  
http://www.iranscholarship.net/language
   

 با مطالعه بسته های ما شامل سوالات ادوار گذشته آزمون MCHE، راه خود را برای قبولی در این آزمون هموار کرده اید.برای توضیحات بیشتر در مورد بسته های ما به لینک زیر مراجعه کنید.

http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm

و یا برای دریافت اطلاعات تفصیلی با ما از طرق زیر تماس بگیرید. 
شماره تماس با ما: 09381339002 ، دشتی
پست الکترونیک:
md.dashti@yahoo.com


تاریخ و مکان برگزاری آزمون MCHE اسفند ماه اصفهان

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 88/11/27:: 12:42 عصر

با سلام
دوستان عزیزی که در تاریخ 24 دی ماه در آزمون اصفهان ثبت نام کرده اند. تاریخ و محل برگزاری آزمون اعلام شده است،که ما هم برای اطلاع شما ذیلا آورده ایم.
این آزمون در روز پنج شنبه مورخ 13 اسفندماه در محل دانشگاه اصفهان ساختمان شهید بهشتی برگزار میشه. ساعت دریافت کارت 7.30 صبح اعلام شده و معمولا امتحان راس ساعت 9 صبح شروع میشه.
به امید موفقیت همه عزیزانی که در این آزمون شرکت نموده اند.

 دوستان عزیزی که در این آزمون شرکت کرده اند، هر چند از الان فرصت خوبی برای مطالعه بسته کامل ما دارند، اما در صورتی که احساس می کنند وقت کافی برای مطالعه این بسته ندارند، برای اطلاع بیشتر در مورد بسته های وِیژه و تهیه آن ها ،که مخصوص این آزمون هستند، با ما تماس بگیرند.
شماره تماس 09381339002
پست الکترونیکی: md.dashti@yahoo.com
دوستان عزیزی که در آزمون اصفهان شرکت کرده اید ناامید نشوید هنوز فرصت باقیست با مطالعه بسته های ویژه ما در مدت کوتاهی احتمال قبولی خود را تاحد بسیار بسیار زیادی افزایش دهید برای اطلاعات بیشتر در مورد بسته های ویژه با ما تماس بگیرید.ا

 و برای دوستان عزیزی که قصد شرکت در آزمون های آتی در تهران و سایر شهرستان ها را دارند،با مطالعه بسته کامل ما شامل سوالات ادوار گذشته و منابع واقعی این آزمون،راه قبولی خودتون رو هموارکرده اید. کسانی که بسته آموزشی ما شامل سوالات ادوار گذشته رو مطالعه کرده اند در آزمون موفق بوده اند در حقیقت منابع ما راه موفقیت در این آزمون را هموار کرده است. برای آشنایی کامل با این بسته و قیمت آن با ما تماس بگیرید. و یا به لینک زیر مراجعه کنید:
http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm
شماره تماس:09381339002
ایمیل:
md.dashti@yahoo.com
لینک توضیح در مورد بسته های آموزشی این آزمون

http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm


هدیه ویژه برای دوستانی که تا کنون از ما خرید کرده اند

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 88/11/9:: 10:38 عصر

با سلام

دوستان عزیز از آن جا که ما همواره به دنبال به روز کردن و کاراتر کردن منابع خود در رابطه با آزمون MCHE بوده و هستیم و با توجه به این که برای مشتریان خود ارزش و احترام قائل هستیم و پس از خرید مجموعه نیز آن ها را تنها نخواهیم گذاشت و رسالت خود می دانیم که همواره خدمات پس از فروش را جزئی جدا نشدنی از کار خود بدانیم. لذا در این راستا و در راستای حمایت از مشتریان عزیزی که به ما اعتماد کرده اند و این مجموعه را خریداری کرده اند. اکنون داغ ترین مجموعه از تست های گرامر که تا حد بسیار زیادی می تواند در بخش گرامر نیز به دوستان کمک کند و در موفقیت هرچه بیشتر و کسب نمرات بالا تر از 65 به آن ها کمک نماید را به عنوان هدیه در اختیار آن ها می گذاریم. با اضافه شدن این مجموعه گرامر، بسته با ارزش ما که در بخش شنیداری و درک مطلب بدون هیچ کم و کاستی بود و البته در بخش گرامر هم بسیار کمک کننده بود، اکنون در این بخش نیز تا حد بسیار زیادی غنی تر شده است.

دوستانی که تا کنون از ما خرید کرده اند فقط کافی است به ما به آدرس md.dashti@yahoo.com میل بزنند و عنوان میل خود بنویسند: < هدیه،گرامر>و در متن میل خود نیز نام و نام خانوادگی خودشون رو بنویسند تا در اسرع وقت این سوالات داغه داغه داغ رو در اختیارشون قرار دهیم.

 دوستان عزیزی هم که تا کنون از ما خرید نکرده اند و قصد شرکت در آزمون MCHE  را دارند، هنوز فرصت باقیست. برگزاری آزمون اصفهان در اسفند ماه و ثبت نام آزمون تهران و دیگر شهرستان ها در بهمن ماه (که  آزمون آن در اسفند ماه برگزار می گردد) این امکان را فراهم کرده است تا دوستان وقت کافی را برای مطالعه بسته کامل آموزشی ما داشته باشند .این بسته شامل سوالات ادوار گذشته آزمون MCHE می باشد و با این کیفیت و جامعی و قیمت هیچ جا نمی تونید اونو پیدا کنید،  کسانی که بسته آموزشی ما شامل سوالات ادوار گذشته  و نمونه سوالات واقعی رو مطالعه کرده اند در آزمون موفق بوده اند در حقیقت منابع ما راه موفقیت در این آزمون را هموار کرده است.

برای دریافت اطلاعات تفصیلی و خرید این بسته با ما به آدرس میل md.dashti@yahoo.com  و یا شماره همراه 09381339002 ، دشتی تماس بگیرید. لینک توضیح در مورد این مجموعه :

http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm  


نتایج آزمون MCHE مورخ 25 دی ماه تهران و سایر شهرستان ها

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 88/11/5:: 1:48 عصر

دوستان عزیز جهت اطلاع از نتایج آزمون مورخه  25/10/1388 می توانند به آدرس زیر مراجعه نمایید.

http://www.iranscholarship.net/language/5-11-1.htm

با آرزوی موفقیت شما

 با مطالعه بسته ما شامل سوالات ادوار گذشته و منابع واقعی این آزمون،راه قبولی خودتون رو هموار کرده اید. کسانی که بسته آموزشی ما شامل سوالات ادوار گذشته و نمونه سوالات واقعی رو مطالعه کرده اند در آزمون موفق بوده اند در حقیقت منابع ما راه موفقیت در این آزمون را هموار کرده است. برای آشنایی کامل با این بسته و قیمت آن با ما تماس بگیرید.
شماره تماس:09381339002
ایمیل:md.dashti@yahoo.com
لینک توضیح در مورد این مجموعه

http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm


تاریخ ثبت نام آزمون MCHE اصفهان

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 88/10/14:: 12:56 عصر

دانشگاه اصفهان در تاریخ 24 دی ماه برای شرکت در آزمون MCHE از داوطلبان ثبت نام به عمل می آورد.
مدارک مورد نیاز:
1- فتوکپی صفحه اول شناسنامه
2-فتوکپی کارت ملی
3- فتوکپی کارت دانشجویی برای دانشجویان و آخرین مدرک تحصیلی برای غیر دانشجویان
4- فرم پرشده درخواست( برای دریافت فرم  می تونید از لینک مستقیم زیر اقدام فرمایید.)
http://iranscholarship.net/language/mcheform.doc
5- دو قطعه عکس 4 × 3
6- مبلغ 120000 ریال برای دانشجویان و 180000 ریال برای غیر دانشجویان

محل ثبت نام: اصفهان- دانشگاه اصفهان- ساختمان آموزش کل، راه روی سمت راست- اتاق اول از سمت راست-آقای جزینی

دوستان عزیز توصیه می کنم که صبح خیلی زود اونجا باشن وگرنه ثبت نام غیر ممکنه چون آزمون قبلی ساعت 7 صبح می رسیدین 150 نفر جلوتون بودن.
با مطالعه بسته ما شامل سوالات ادوار گذشته و منابع واقعی این آزمون،راه قبولی خودتون رو هموار کرده اید. کسانی که بسته آموزشی ما شامل سوالات ادوار گذشته و نمونه سوالات واقعی رو مطالعه کرده اند در آزمون موفق بوده اند در حقیقت منابع ما راه موفقیت در این آزمون را هموار کرده است. برای آشنایی کامل با این بسته و قیمت آن با ما تماس بگیرید.
شماره تماس:09381339002
ایمیل:md.dashti@yahoo.com
لینک توضیح در مورد این مجموعه

http://mchetest.parsiblog.com/1240486.htm


چند نکته بسیار مهم

ارسال شده گروه دکتر دشتی در 88/9/26:: 7:37 عصر

با سلام 
با توجه به ایمیل های دریافتی لازم میدونیم چند نکته را برای شما خیلی شفاف بیان کنیم. 
1- در آزمون های MCHE هیچ اطلاعی از سوالاتی که قرار است در امتحان های آتی بیاید نداریم چون هیچ ارتباطی با طراح سوالات نداریم. منابع ما بر اساس سوالات آزمون های انجام شده است. 

2- هیچ راه غیر قانونی برای قبولی شما از قبیل جایگزین شخصی به جای شما در آزمون، افزایش نمره شما و.... نداریم . 

 3- اغلب کسانی که نمونه سوالات را مطالعه کرده اند در آزمون موفق بوده اند در حقیقت منابع ما راه موفقیت در این آزمون را کوتاه می کنند. 

  4- منابع را باید بخوانید و یاد بگیرید حفظ کردن سوالات را اصلاً پیشنهاد نمی کنیم. 

  5- تا مطمئن نشویم که منابعی متعلق به  آزمون MCHE است آن را در داخل منابع قرار نمی دهیم چون برای وقت شما ارزش قائلیم و به شما احترام می گذاریم.  
                                                                                                                                                       به امید موفقیت و قبولی شما


<      1   2   3   4      



بازدید امروز: 8 ، بازدید دیروز: 19 ، کل بازدیدها: 669009
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ